Cisco & Microsoft

Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

تا حالا کول دیسک یا MP3 Player تان را گم کرده‌اید؟ چند بار؟ معلوم نیست! شاید واقعآ دست آدم بدی هم نیفتاده باشد. اما چطوری می‌تواند آن را به شما برگرداند وقتی هیچ اطلاعاتی از شما ندارد؟ اگر تا حالا کول دیسکی گم کرده‌اید از ترفند زیر استفاده کنید تا بلکه شاید دفعه‌ی بعد دوباره به آن برسید. اگر هم گم نکرده‌اید که چه بهتر. باز هم از ترفند ساده‌ی زیر استفاده کنید تا اگر گم کردید شانس بیشتری برای پیدا کردنش داشته باشید. ان شا الله که هیچ وقت گم نکنید!

فوق العاده ساده است. Notepad را باز کنید و متن زیر را تایپ کنید. فقط به جای Babak اسم خودتان و جلویش هم شماره تماس‌تان را بنویسید.

حالا فایل را با اسم autorun.inf در کول دیسک یا MP3 Player (عمومآ برای دوربین های دیجیتال یا سایر تجهیزات usb هم می‌شود) ذخیره کنید.

می‌توانید یک آیکون زیبا هم به این صورت اضافه کنید. مثلآ به آیکونی که من اضافه کردم نگاه کنید. به نظرم این می‌تواند روی کسی که کول دیسک را پیدا می‌کند تاثیر بگذارد.

برای این کار کافی است فایل آیکون را در پوشه‌ی اصلی کول دیسک (همانجا که autorun.inf هم هست) قرار داده و خط زیر را به autorun.inf اضافه کنید.

icon=./name.ico

که باید به جای name نام فایل آیکون را بنویسید.





هاست رايگان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com